XtrEm h0me mAke0ver

De två senaste nätterna har vi sovit ute i vardagsrummet. Saker överallt, går knappt att ta sig fram här. Men nu har vi börjat iallafall, så snart är vi väl klara också hoppas jag. Nu finns det ingen återvändo så det är bara att köra på. Renoveringen har börjat. Uppdatering kommer med säkerhet.

Igår tillbringade jag kvällen hemma hos bästa Babbi, super mysigt. Trots att båda var trötta, jag efter en dags jobb och hon efter operationen. Många fler sådana kvällar vill jag ha.

Imorgon jobbar jag kortdag sen blir det hem och hjälpa till med fixa sovrummet.


Kommentarer
babbi

tack du är en pärla:) <3

2009-11-11 @ 23:15:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0