Höstmys

Ännu en vecka har gått och hösten känns allt närmare. Men just nu känns det som om man längtar lite efter en mysig höst, att få ta på sig en mössa och en halsduk och gå ut i rusket. Tända massa mysiga ljus och bara krypa ner i soffan under en filt till en bra film och trevligt sällskap. Fick mersmak i lördags när söta Dajja var här och spenderade kvällen här medans karlarna var på sina håll. Det blev pizza och de underbara avokadosnittarna, på tvn rullade Sex and the city 2 och i rummet tända ljus och självklart lyckades dajja hitta "sin" filt och kröp under den.

Tidigare i veckan, rättare sagt i torsdags hade jag en fotoshoot med bästa Sandy som ni kanske har märkt, det blev massa bra bilder som jag blev nöjd med. Men vi hann inte med allt som vi tänkt, men då har vi lite förslag till nästa gång det ska fotas. Det kommer bli minst lika bra, det känner jag på mig.


Kommentarer
Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-11 @ 01:28:12
URL: http://shikos.blogg.se/
dajja

jättefina bilder vännen, du är sååååååå duktig!

tack för senast, och tack för att jag fick sno filten ;)

min nya favorit!!

2010-08-11 @ 18:16:38
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Anonym

HOFFMAESTROOOOOO!!

2010-08-12 @ 09:48:00
Anonym

HOFFMAESTROOOOOO!!

2010-08-12 @ 09:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0