Helgen

Då var även denna helg över, snart dags att krypa ner i sängen. Gårdagen bjöd på ett tråkigt besked som jag först skulle sätta stopp för ännu en match, men åkte ändå med till Hallstahammar och spelade match för första gången på 4 veckor tror jag om inte mer. Så himla skoj att äntligen få spela igen, lyckades få in 4 bollar också, hur det nu gick till. Vinst med 5-2 blev det iallafall och vi kunde åka hem till Kumla med 3 poäng.

Väl hemma så väntade älsklingen, mamma och pappa på att få gå och äta, tillslut blev det Sokrates, mums. Sen spelade vi Buzz och Vem vill bli miljonär.

Idag har jag "hjälpt" Johanna att flytta och handla och sen blev det innebandy igen, Hovsta-Ekeby i Mellringe. Vinst till Ekeby :D


Kommentarer
Louise

Hej Sandra! Ville bara gratta till de 4(!) målen! Fasen va kul !:) Hoppas allt är bra.

Kram Louise #1

2010-01-12 @ 12:31:23
Saz

Hej Lousie! Tack så mycket :D Det är bra med mig hur är det själv?

Kram

2010-01-12 @ 20:52:15
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0