Tjejkväll

Underbart väder har vi fått och jag ska inte klaga. Varmt är det och lite brun har jag blivit så nu är jag nöjd, får gärna fortsätta såhär i en vecka till för sedan återgår jag till att jobba, får hoppas att det går bra, har ingen lust att sitta hemma och vänta på att dagarna ska gå.

Kvällen igår spenderades med bästa Sandy, det blev mat på Hellas och sedan gick vi och såg Bridesmaids, en riktigt rolig och bra film. Helt klart värt att se. Så det blev en riktigt tjejkväll igår vilket jag tror jag behövde. Var rikitgt trött när jag kom hem men lyckades ändå hålla mig vaken tills hjärtat kom hem från träningen men sen somnade jag nog rätt fort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0