v.35

Idag har vi haft sista träffen med föräldragruppen innan BF, nästa gång vi ses har alla fått sina små. Så det ska bli spännande att få träffa dem också. Jag har nu gått in i vecka 35 (34+2) och var idag på kontroll hos barnmorskan, allt såg bra ut, men ska ta lite prover på fredag, bland annat på levern för jag har fått lite klåda på fötter, armbågar och lår, sen blir det några till rutintester.

H*n har vänt sig och ligger med huvudet nedåt men har inte sjunkit ner i bäckenet än, men det är väl snart dags för det. Har ett fasligt tryck på revbenen när jag legat ner ett tag och ibland, oftast på kvällarna kan det komma ut en fot i sidan som inte är allt för skön. Men är glad så länge jag slipper hemska foglossningar.




Kommentarer
Carro Ö

Oh vad spännande, det närmar sig verkligen :)

2011-08-18 @ 20:02:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0