Julmys

Igår var vi på julmys hos Thea och Fredrik. Bra initiativ! Lite knytkalas, så jag hade gjort en daimkladdkaka som vart väldigt god måste jag säga. Har aldrig provat den förut men den kommer jag garanterat att göra fler gånger. Recept har efterfrågats så det kommer nog senare. Maria tog någon bild så får se om jag kan få låna en av henne eller om jag kan få till någon bild på den lilla bit som finns kvar. Annars kommer det helt enkelt ett recept utan bild ;) men det är ju så mycket roligare med bilder.

Tråkigt nog hade lilla Krilla blivit sjuk så hon och David kunde inte komma :( Krya på dig vännen min! <3 och Marias David hade träning så han kom inte ifrån han heller :(. Men det blir fler gånger, det känns som om det är våran tur att bjuda igen lite nu ;)


Kommentarer
Krilla

Ja det är väl jävligt typiskt! Jag tjöt tom när jag ringde theatre för jag hade sett fram emot en mysig julfika!! Hade köpt er en liten present så när jag blir frisk kommer jag förbi å lämnar den.. Om det är ok? Jätte fint pepparkakshus! Å tomtefamiljen super härlig!! Jag Mattis o Hanna satte ihop ett färdigt. På natten hade allt rasat och var mjukt haha jag håller tummarna för ditt hus :) pusspuss

2011-12-16 @ 16:04:36
Saz

Ja Thea sa det, lilla skrutta!! Klart du får komma, får fixa lite julmys hos oss så du får lite iaf ;) haha jag kan avslöja att mitt var färdigt också, bara att bygga ihop. Haha vad gjorde ni d? Mitt håller än iaf ;) puss

2011-12-16 @ 18:17:57
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0