Smartphone tumme

Idag har jag och Nellie varit på babysång igen, sista gången innan juluppehållet. Även denna gång sov hon mest, men det har hon gjort rätt mycket senaste dagarna. Sen har vi varit hos barnmorskan, men denna gång var det för min del. Gick igenom förlossningen osv. Längtar tills jag får min journal skickad till mig. Då ska jag ta och skriva en förlossningsberättelse, den kommer nog inte hamna här på bloggen utan det blir nog mer för egen del. Efter besöket hos barnmorskan åkte vi och handla lite. Då kom jag på att jag glömt att ta upp det viktigaste med henne. Min tumme har strulat och låser sig emellanåt efter graviditeten. Antingen är det någon sena som fastnar sk karpaltunnel? eller så har jag helt enkelt fått den nya folkåkomman Smartphone tumme.

Väl hemma blev det att baka en mjuk pepparkaka, så himla gott. Har aldrig gjort det förut, men med tanke på de senaste bakningstillfällena så hade jag inte allt för stora förhoppningar att jag skulle lyckas. Men se på fan, den blev ju kanon god. Har gått och småätit lite här på kvällen. Imorgon är det tänkt att det ska bli lussebak här hemma och sedan ska jag plocka fram julgranen. Ja, jag fick tillåtelse av Niklas att göra det. Vill ha lite mer julstämning nu när snön inte riktigt vill komma. Kom ju lite igår, men det kan man knappt kalla snö.


Kommentarer
Sandy

Men i natt kom de ju snö så du får nog allt vänta med granen en stund ;) PUSSS

2011-12-07 @ 10:01:06
Bodypalace

Tycker jag du gör rätt i, hur förlossningen gick till behöver ju inte hela världen känna till. Även om det nu är väldigt populärt att dela med sig av det som många gör i bloggar.

2011-12-07 @ 11:12:06
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Saz

Nej du Sandy, det är på tok för lite snö, den ligger ju knappt kvar. Så granen är redan uppe, fast har inte hunnit pynta den än.



Bodypalace, ja precis, och är det någon som är nyfiken så får de fråga ;) hihi

2011-12-07 @ 20:42:17
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0