Året som gått


Nytt år med nya möjligheter brukar man ju säga, dock började inte mitt år så himla bra. Min älskade morfar gick bort, efter ett par vänder in och ut från sjukhuset. För övrigt så återstod månaden mest av innebandy, precis som det var då, vilken januarimånad som helst. Gick i slutet av året innan ner och spelade med div.3 laget istället, vilket jag faktiskt inte ångrar en sekund. Hann även att fota någon av div 1 lagets matcher.




I februari var det verkligen inte mycket mer än innebandy och jobb. Vi tog en kväll på strike med goda vänner.





Mars var slutmånaden för innebandyn, spelade en av årets roligaste matcher, det är aldrig roligt att förlora men det kändes ändå bra efteråt. Bra kämparinsats av hela laget. Fotade även en av ÖSK Innebandys kvalmatcher till Elitserien.



ÖSK gick upp till elitserien. Jag och Babbi invigde våren med glass i solen. Jag bestämde mig för att sluta med innebandyn efter år med benhinneproblem. Vi åkte till Bodaborg med jobbet och nästan alla butiker i regionen. Hade en riktigt myshelg med bästa Sandy och Dajja medans karlarna var på kryssning med sitt lag. Pappa och jag åkte på ormsafari.





Våren hade börjat på riktigt och jag kröp efter bl.a. humlor och blommor med mitt macroobjektiv. Det bästa med hela våren inträffade även här, resan till Schweiz med laget. En underbar resa på många sätt. Här spelade jag även mina sista innebandymatcher.




Jag och älsklingen firade 7 år. Fotade studentbilder och firade midsommar, i slutet av juni väntade min första riktiga semester.




Började med en mysig grillkväll med bästa vännerna. Minigolf på Gustavsvik, jag fyllde 24 år. Blev bjuden på överraskningsmiddag hos söta Sandy.




Vi drog till Göteborg med skönaste gänget för en weekend med Liseberg, Universeum, shopping och god mat. Hade även en fotosession med Sandy.




Var en månad då jag mest jobbade och umgicks med mina stjärnor. Hann med en fotosession med Jossan och Marie som blev väldigt lyckad.




Fotade mer innebandy och även lite droppbilder. Väntade på ett paket som aldrig ville komma.




Jag fick mitt efterlängtade paket med min Nikon D7000. Skrev kontrakt på en ny lägenhet. Pappa och jag var på fotomässan i Stockholm.




Fotade mer innebandy. Hade super mysigt julbak med Bästa Dajja och Sandy. Julfest med jobbet. Uppesittarkväll med goda vänner. Firade jul med släkten och nyår hos mor o far.



Kommentarer
Dajja

Du är bäst! <3

2011-01-13 @ 16:33:29
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Saz

Du med! <3

2011-01-16 @ 19:36:37
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0