Update

Jag ber om ursäkt för att det är så dött här, men det har varit rätt mycket på senaste tiden och så kommer det säkert att vara någon/några veckor till. Förutom att jag jobbar så har mina bästa kommit hem igen, så har spenderat lite tid med dem, hjälpt Dajja och Petter att flytta, det lilla som blev gjort ;) Har packat våra egna saker som om mindre än en vecka ska flyttas till nya lägenheten. Sen hjälper det ju inte mer att dagarna går så himla fort.

Igår var Sandy här större delen av dagen och provade lite kläder som jag rensat ur garderoben, sen låg vi på sofforna och kollade på Vad blir det för mat?, på kvällen åkte vi och kollade på Kumla herrarna när de spelade mot Ekängen, rätt långtråkig match. Tråkigt när man inte sett en match på ca 3 veckor. Men hade ju trevligt sällskap så det gick bra ändå.

Ska iväg och jobba senare idag, kortkväll och imorgon jobbar jag morgonpasset sen är jag ledig i 3 dagar ska bli så skönt med långhelg.

Nu vet ni iallafall att jag lever ;)


Kommentarer
Stefan

Hej! Det var länge sen det hände nått här... ;)



Tänkte fråga dig, du hade köpt Photoshop-kurs på DVD. Var det från Moderskeppet? Vilka är det? Är de bra? Funderar på att skaffa några själv



//Stefan

2011-02-07 @ 20:13:35
URL: http://eppa.bloggsida.se
Saz

Hej Stefan!



Ja det har varit lite tomt här den senaste tiden, men det kommer. Är mitt uppe i en flytt just nu. Men börjar bli klara snart. Så kommer väl våren snart också, då man alltid vill fota lite mer. :D



Aa de är från Moderskeppet, har inte kollat på alla, men den jag köpte för något år sedan (Skönhetsretusch) har jag hunnit att kolla mest på och den är jag väldigt nöjd med, lätt att förstå och väldigt bra överblick över de olika avsnitten så man kan välja och gå tillbaka till just det man vill se just för tillfället.



Sen har jag även Allt om RAW, Bättre bilder för blogg och webb & Perfekt skärpa.

2011-02-08 @ 08:39:59
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0