Hard work work

Oj vad dagarna går, känns som om man bara jobbar hela tiden, men snart är det semester och vad jag ska njuta. 8 dagar kvar att jobba, här räknar vi ner. Förra veckan firade vi mamma som fyllde år som sagt, ett riktigt kalas med hela den närmaste släkten.

Sen har man jobbat i stort sätt hela tiden sen dess, har varit hemma hos svärföräldrarna och grillat, smakat på lamm för första gången. Kan inte komma på att jag ätit det tidigare iaf. I måndags hade jag date med Krillisdillis, massa snacka och lite shopping. Igår efter jobbet åkte jag direkt till Sandy och Mange där även Dajja var, blev bjuden på god hallon och blåbärspaj som söta Dajja hade gjort, mys i soffan blev det också. Ni är bäst brudar!

Idag blir det en sväng med Dajja på gallerian. Innan dess hade jag tänkt att tvätta och fixa lite här hemma.

Nu har ni iaf fått en uppdatering så ni vet att jag lever fortfarande. ;)


Kommentarer
Krillidill

Tack för en mysig dag <3

2011-07-06 @ 22:51:19
Dajja

Du är bäst min kära vän <3

2011-07-06 @ 23:53:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0