8 år ♥



Days come and go
But my feelings for you are forever

Igår firade jag och min älskling 8 år, shit vad tiden går fort. Vi hade en fullspäckad dag, som började med jobb och sedan åka och kolla på en ny bil (mer om det senare), sen gick vi en sväng på stan och kollade på bebiskläder och älsklingen köpte några t-shirtar. Sen hade vi bokat bord på Kina muren där det avnjöts en buffé som var lika god som vanligt.

Tog en sväng förbi Sandy och Mange på vägen hem, så himla mysigt nu när de har fått in sina saker i huset. Där ska jag tillbringa så många timmar jag får ;) När vi kom hem igen så kollade vi på Big brother och sedan somna jag som en stock.

Vaknade dessvärre väldigt tidigt av att våran älskade katt ville ut på balkongen. Så det var bara att pallra sig upp 07.20 för att släppa ut honom efter många försök att få honom tyst. Så jag passade på att åka och köpa nybakade frallor som nu har avnjutits i väntan på att N ska vakna.


Kommentarer
Mary

Grattis till er båda! Ni är så fina tillsammans <3 Mysig med en dag på stan och middag också :) Puss

2011-06-05 @ 09:03:56
URL: http://atasteofme-mary.blogspot.com
Saz

tack så mycket Mary! :D aa det var mysigt men det var lite för varmt, eller man ska inte klaga men det blir ju helt vindstilla mellan husen. Puss <3

2011-06-05 @ 13:55:32
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0