Helgen & Babyshopping

Har jobbat hela helgen och har inte hunnit med så himla mycket mer, i lördags var det kaos, massa folk, varmt och jävligt. Efter jobbet åkte jag hem till bästa Sandy och Mange och åt lite mat och mös i soffan. Vi kollade på Kvällen är din, spelade yatzy ;) och sen kollade vi på Grown ups. Skulle egentligen åkt och hämtat älsklingen som var på personalfest men han fick skjuts hem så jag åkte hem och la mig istället.

Söndagen var väl som lördagen som tur var hade jag lyckats få in en som jobbade extra så vi fick lite avlastning, vilket behövdes. Var så slut i hela kroppen när jag kom hem, så låg bara på soffan där jag sedan somnade.

Igår var det ännu mer jobb som stod på schemat, en mycket lugnare dag men det finns alltid saker att göra så ingen vila här inte. Efter jobbet bestämde jag och älsklingen oss för att åka till Marieberg och shoppa lite. Jag hade tänkt mig en spjälsäng och madrass, men vi kom hem med en del saker till. Vi köpte även en madrasskydd, plastat lakan, påslakan, skötbädd, ljusstakar och lite kläder till oss.


Kommentarer
Helena

i

2011-06-15 @ 14:21:41
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0