Jag rullar!

Jaha, då har man blivit Volvo ägare, vilket jag aldrig trodde skulle hända. Fick tips av pappa i förra veckan om att de fått in en begagnad Volvo V50 på hans jobb. Så jag och älsklingen var och kollade på den i fredags och reserverade den tills idag för att vi skulle få fundera på om vi ville ha den eller inte.

Redan på kvällen hade vi helt klart bestämt oss för att vi ville ha den och idag var jag och hämtade den. Kändes väldigt bra att rulla hem i en lite nyare bil än min gamla skrutt Gröna faran.

Nu blir det att lära sig att köra och hitta alla knappar och spakar som man förut kunnat hitta i sömnen.

Bild kommer senare! :D


Kommentarer
Krilla

Grattis till Volvon! Hoppas det är en kombi då kan vi glida brevid varandra ;) puss

2011-06-07 @ 23:38:05
Saz

Yes Krilla, det är en kombi :D Så nu kan vi glida.. hihi Puss

2011-06-08 @ 12:02:33
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0