Helgen

Helgen har gått så fort, jobbade i fredags först mellan 6-11 och sedan 21-04.40. Så var helt slut när jag kom hem. Hela lördagen låg jag mest i sängen och försökte vila och med en värk i svanken och sidan som inte ville ge sig. Så fick bli hemma från kvällens bravader. Vi åkte och hyrde en film istället, ja kors i taket, det var väl år sedan vi hyrde film. Kollade på Little Fockers, den var riktigt bra.

Idag har vi varit hos farmor och farfar och firat farfar som fyller imorgon och morsdag, eftersom jag jobbar nästa helg. Sen åkte vi och kollade på Sandy och Manges hus, vilket jag vet kommer bli kanon. Är riktigt avundsjuk och vill bara flytta till hus jag med nu ;) Sen åkte vi hem till oss och åt pizza och grabbarna fick spela av sig lite på 8 bitars.

Nu blir det kolla på Big brother och sedan blir det sängen för att sedan gå upp 04.45 för att åka och jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0