Shopping

Idag blir det shopping med bästa Sandy. hade tänkt att fräscha till mig lite nu innan, så hoppas in i duschen och förvånas över att vattnet inte blir varmt. Det brukar bli varmt väldigt fort och man behöver inte dra handtaget långt till vänster för att det ska bli riktigt varmt. Så får jag upp en bild i huvudet på en lapp som landade i brevlådan förra veckan, som jag helt hade förträngt.

"Varmvattnet avstängt måndag 23/5 och tisdag 24/5 mellan 7-16", Så det var bara att torka av de iskalla fötterna och göra det bästa av situationen. Åka och handla med halv flottigt hår, ingen hit. Men shopping ska det bli, det tvekar jag inte på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0