Weekend

Då var det helg igen, fredagen bjöd på en hektisk morgon. Hade lovat att jag skulle börja jobba 3 timmar tidigare än vad jag brukar och skit fick jag ju för det. Har sovit otroligt dåligt senaste tiden så även denna natt, vaknar med världens huvudvärk, stopp i avloppet och ett vattentäkt golv i badrummet.

Ibland är det skönt att man bor i lägenhet och bara kan ringa på hjälp. Men fick städa av hela badrummet själv innan jag kunde åka till jobbet. Lång och seg dag på jobbet som slutade med pizza och tv tittande i soffan.

Idag har det mest varit jobb på schemat, mycket att göra hela tiden, så dagen har gått fort och det känns som om man gått ner 5 kilo, minst! Springer fram och tillbaka mellan kassan och ut på golvet, hjälpa kunder här och där, så röra på sig det får man allt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på en film, tredje gången gillt. Har redan lyckats somna två gånger till den här filmen så nu ska jag verkligen försöka att hålla mig vaken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0