Lussebullar

I tisdags blev det shopping för hela slanten, långdag med mor och bror på gallerian. Pengarna flög åt alla håll, har ingen lust alls att kolla hur kontot ser ut nu. Det blev julgardiner, bordstabletter, stolsdynor, badrumsmatta, ljus (schhh!! säg inget till Niklas), kakburkar, tyg som ska bli gardiner till Nellies rum, gips att göra hand & fotavtryck med. Blev säkert något mer som jag redan glömt bort.

Sen blev det att handla lite mat och bakgrejer när vi kom hem också. Så nu är man fattig, tur att man får föräldrapenningen snart. Men det ska ju köpas julklappar också så dem lär ju gå åt dem också.

Igår bakades det lussebullar, åh vad jag älskar lussebullar och goda blev dem. Har inte hunnit med så himla myket mer för vi kom inte upp ur sängen förens vid lunch, så skönt att få ligga och mysa lite när alla är hemma på förmiddagen.

Idag skulle det göras lite julgodis, men jag får nog vänta med det tills helgen eller kanske imorgon när vi är två här hemma, har en del andra saker att fixa också. Får lite besök imorgon och sen på lördag är det Vincents dop och på söndag ska det julbakas med Sandy oh Dajja, killarna får väl roa sig med tv spel eller något, någonstans där emellan ska jag hinna och få lite julfint här hemma, städa och pynta. Skulle vilja börja redan nu, men det får jag absolut inte göra för Niklas. Han tycker jag ska vänta till advent, men någon dag tidigare kan väl inte göra något tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0