Vi komma, vi komma...

Nu börjar det närma sig första advent, jag älskar julen, tycker det är så himla mysigt. Julbak, julmys med glögg (vilket jag varje år hoppas att jag lärt mig att tycka om), pynta lägenheten och gran, umgås med familjen, julmusik, snö (det ska vara en vit jul), presentinslagning, pepparkakor, julbord (köttbullar, prinskorv och potatis, haha) och framförallt lussebullarna ♥
Lindex Shop Online - Pepparkakspyjamas
Bild: Lindex Shop Online

Igår köpte vi denna supersöta pepparkakspyjamas till Nellie. Det fanns även en klänning men vi tyckte att den här var mycket sötare. Sen blev det lite julklappar till snuttan och en ny overall som hon kan ha när hon växt ur den hon har nu. Gäller ju att tänka lite i förväg på såna saker då det blir utplockat rätt fort och de flesta är i fel storlek. Vi hittade endast en som fanns i rätt storlek så vi var nog ute i sista stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0