Fredagsmys

Igår var jag fullbokad hela dagen, började med ett besök hos farmor och farfar med fika innan jag fick köra älsklingen till jobbet. Sen hem till mormor och hälsa på medans jag väntade på att Thea skulle sluta jobba.

Luncha med Thea och det blev en massa prat som vanligt, vi ses för sällan och jag vet att jag säger det varje gång. Sen hem till mor och far och slängde mig på soffan i väntan på att de och älsklingen skulle komma hem från jobbet. Det beställdes pizza och så blev det soffmys med Idol och Doobidoo.

En intensiv dag då jag vaknade vid 7 och inte lyckades somna något på dagen, så var rätt trött när jag kom hem. Jag som brukar sova ungefär 2 timmar mitt på dagen för att orka med.

Idag är det gameday, så jag och mina innebandyfruar ska åka ner till hallen och kolla på karlarna. HEJA HEJA!!

Fortsätt att gissa datumet för när bebis kommer här...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0