Lugn och ro

Två lugna och sköna veckor väntar mig, med mycket sängliggande och tv tittande, tänkte jag när jag i fredags åkte från jobbet. Men så har det inte blivit, det har mina vänner sett till och det är jag faktiskt glad för. För dagarna skulle inte gå så snabbt om jag bara låg hemma och väntade. Självklart finns det tid för vila också och sover gärna en stund mitt på dagen och går och lägger mig hyffsat tidigt på kvällarna.

I måndags var jag och Sandy på Gallerian och shoppade, blev inte så jätte mycket för min del. Finns så mycket snygga höstkläder jag skulle vilja köpa men känner att jag får vänta och se så att inte allt blir för stort. Men lite ljus blev det, bäst att passa på när älsklingen inte är med. Sen hem för att sova och kolla på tv hela kvällen, Dajja kom och gjorde mig sällskap ett tag.

Tisdagen var det besök hos barnmorskan och sedan hem och sov ett tag. Blev bjuden på mat hos Sandy och Mange, de skämmer bort mig så det är nästan pinsamt. Supergott var det och det var skönt att slippa göra mat själv.

Idag har jag ätit frukost med Marie och Sandy på Sveas och sen har det blivit lite mer sömn och nu är det snart dags att göra något att äta.
Så fullt upp det har jag och resten av veckan ser ungefär likadan ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0