Skridskoprinsessa

Idag har vi varit på invigningen av XXL Sport, riktigt stor och fin butik, med hur mycket saker som helst. Hade inga planer på att köpa något speciellt åkte mest med för att älsklingen ville dit och kolla. Men med mig hem fick jag ett par skridskor som jag antar att jag kommer att få nytta av längre fram, 499:- kostade dem och de var nedsatta från 3000:- eller något sånt. Jag har räknat med att mina fötter har slutat växa nu så jag borde kunna ha dem ett bra tag ;)

Ikväll väntar veckans första middag med familjen, vi ska fira pappa som fyller år idag, GRATTIS!! Det blir jag, pappa, mamma och bror som ska ut och äta. Älsklingen jobbar så han får vänta tills på fredag ;) Om det inte blir ändrade planer vill säga, vilket jag måste säga att jag hoppas på!


Kommentarer
Krilla

Xxl is tha thing ;)

2011-09-28 @ 15:41:15
Saz

Du var inte där idag va? Kollade efter dig..

2011-09-28 @ 15:57:15
URL: http://sazz.blogg.se/
krilla

Hälsa grattis till pappa Mats :) hipp hurra!

Nepp jag pluggade inför mitt pm i morgon. Det är svin dåligt så jag lär få göra om 200 ggr om. Fy fan rent ut sagt! Usch!

Jag ska jobba i morgon efter skolan :) Puss

2011-09-28 @ 23:47:10
Krilla

Vaeför skriver du inte sazz? Har han kommit nu?

2011-09-30 @ 12:01:07
Saz

Tyvärr inte Krillis!! Har bara haft lite annat för mig ;) hihi

2011-09-30 @ 12:36:41
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilla

Du måste skriva varje dag! Annars blir jag orolig för sej vet du ;) jag har ju koll varje dag :) känns allt bra? Puss

2011-09-30 @ 15:20:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0