Vilket kön?

Fast att jag har velat veta från dag 1 vad vi ska få, har jag ändå lyckats hålla mig efter att ha fått ett "jag kan tyvärr inte se" vid rutinultraljudet. Nyfiken som bara den är jag så det är lite kul att kolla vad myterna säger.

Magens form: Toppig, utstående mage som inte syns bakifrån. Utbredd mage som sätter sig även på sidorna.
Kommentar: Har väl varken toppig eller bred, men är nog mer toppig än bred iaf.

Pigmentrand på magen: Lång tydlig rand. Ingen rand.
Kommentar: Rand upp till naveln.

Babyns hjärtfrekvens: Hjärtfrekvens under 140 slag/min. Hjärtfrekvens över 140 slag/min.
Kommentar: Har haft både över och under 140 slag/min.

Halsbränna: Mycket halsbränna. Lite eller ingen halsbränna.

Babyn hickar: Lite eller inte. Mycket.

Babyn sparkar: Mycket. Lite mindre.

På ultraljudsbilderna: Håller händerna mellan benen. Håller händerna någon annanstans

Var i magen babyn ligger: Babyn ligger högt. Babyn ligger lågt.

Blödande tandkött: Mindre blödande. Mycket blödande

Utputande navel: Senare under graviditeten. Tidigt i graviditeten.
Kommentar: Har inte utputande navel än så antar att det räknas som senare i graviditeten ;).

Mammans illamående: Inte alls eller lite. Mycket


Kommentarer
Sandy

Det är en liten pojke vid namn MIO som kommer att komma ut! Jag längtar såååå mycket!! Älskar dig min SAZZ!

2011-09-16 @ 10:45:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0