Without size!

Frustrerande att gå på gallerian och hitta så mycket fina höstkläder ännu en gång, utan att veta vad man ska ha för storlek när magen väl är borta. Visst är det lite så att när man inte "kan" köpa något och inte ska köpa något hittar man hur mycket som helst och när man verkligen bara måste ha något så hittar man inget, utan får nöja sig med den bästa man hittar och som då inte känns helt 100.

Fick iallafall med mig lite kläder hem, en kofta, en topp och ett par byxor. Så nu får jag iallafall känna mig lite höstfin jag med ;) Hade tänkt att beställa lite som inte fanns i rätt färg och storlek oså nu när jag kom hem, men det var ju lika slut på nätet, så så var det med det!

Tack bästa Sandy för att du följde med som sällskap :D Guld värt!!!


Kommentarer
Sandy

Tack hjärtat! Allt för dig <3

2011-09-27 @ 20:16:06
Marya

Vad fin du är!! :) Hoppas att bebis kommer snart! <3

2011-09-28 @ 09:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0