Days of our lives..

Nu har dagarna bara rullat förbi igen, ska försöka att ge en liten resumé av vad som hänt de senaste dagarna. I söndags var vi som sagt på kalas, Vincent fyllde 1 år. Tårtan var inte ett dugg intressant, han ville hellre ha kex, paketen var inte heller intressanta, leka med sina "gamla" leksaker och farmors mobil var mycket roligare.


I måndags åkte jag och Jennie med våra Nellisar till öppna förskolan. Det var väldigt mycket barn där, dock inte så många i Nellies ålder. Tror det blir roligare när hon blir löite större och kan leka runt med de andra barnen. Sen åkte vi och hämtade mat på nya Vardagslyx, jag tog tacokycklingen och den var god. På kvällen tog vi en sväng till Sandy, som bjöd på fika.

I tisdags var sandy här på dagen och vi satt mest och snackade och åt lite mat. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde mer den dagen.

Onsdagen var det babysång på förmiddagen, sen hem och fixa lite här hemma, jag bakade marshmallows, självklart blev de rosa ;) Sen tog jag mig över till Dajja och muntrade upp henne lite med muffins och marshmallows.

Igår var det träff med föräldragruppen, kom hem igen vid 2 tiden och Nellie var så trött att hon somnade på en gång. Fick väcka henne vid 4 för att hon skulle hinna få i sig lite mellanmål innan det var dags att ge sig ut till Thea, Fredrik och Lina. Lilla snuttan vad du är liten och söt. Jag fick sitta ett bra tag med henne i famnen och bara mysa. Jag kan inte komma ihåg att Nellie var sådär liten, så sjukt att man kan glömma på bara 6 månader.

Nellie har börjat snurra runt runt runt och lite bakåt och tar sig nog snart fram här på golvet. Hon rullar åt alla håll och kanter i sängen. Igår när jag gick upp då låg hon med fötterna på kudden och hade sin gosekatt som kudde. Så nu börjar det bli fullfart här.


Idag blir det bara en lugn hemma dag, vi ska bara ta oss iväg och handla lite mys tills ikväll, om det vill sluta snöa snart. Ja det snöar här, den 20 april. Helt sjukt! Som tur är får det inte ligga kvar på marken men det är nog ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0