Tisdagen

Igår blev det en riktig heldag i Örebro, åkte in till Krilla och parkerade bilen där, sedan tog vi en promenad upp på stan, där det shoppades lite. Mest barnkläder, men det är minst lika kul om inte roligare. Jag köpte lite saker att lägga i Nellies påskägg. Vad får ni kanske se senare. Sen köpte jag en liten välkommenskylt att sätta på dörren och strumpbyxor till mig.

Var helt slut och hade huvudvärk när jag kom hem vid halv 7 tiden, så det var bara att äta och istortsätt bädda ner sig i sängen och kolla på tv, sen somnade jag så gott.

Nellie vaknade vid 7 så det var bara att pallra sig upp och ge henne mat, sen mös vi lite i sängen och sedan gick vi upp och lekte lite, nu sover hon igen och jag passar på att tvätta och kolla runt lite på datorn. Ska beställa två böcker om jag hinner innan hon vaknar. Fick igår ett presentkort av Maria så det ska vi utnyttja. Annars blir det en väldigt lugn hemma dag idag, vilket jag behöver. Behöver få undan och fixa massa här hemma. En promenad blir det också senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0