Strul!

Nu strular bilduppladdningen på blogg.se igen!! Så därför blir det inga bilder.
 
Fick ett presentkort på 60 min pedikyr av min kära vän Babbi förra året när jag fyllde, då jag var gravid och tanken var att den skulle utnyttjas under graviditeten, så blev det inte. Men i torsdags tog jag tag i saken och åkte dit, lagom i tid då presentkortet gick ut dagen efter. Skönt och avslappnande var det och fina mjuka fötter fick jag också. 
 
Fredagen blev en riktig mysdag. Med middag på Paolo´s med goda vänner och lite firade av K och D´s förlovning. Vi har aldrig varit på Paolo´s förut, men det var ett riktigt mysigt ställe. Dock blev det väldigt varmt i den lilla lokalen och då det är lite café/restaurang så strulade det lite med beställningarna när alla inte beställde exakt samtidigt. Så M och D fick sina pizzor när vi nästan ätit upp våra. Men pizzorna var riktigt goda och vi kommer gå tillbaka dit igen! Gick över gatan och tog en liten fika på filmstaden i väntan på att hälften av sällskapets bio skulle börja, vi andra (småbarnsföräldrar) åkte hem för nattning/omnattning av små.
 
Igår var det innebandypremiär, äntligen drar det igång igen. Tyvärr blev det ingen vinst, så det blir nya tag nästa vecka. Nellie var inte still många minuter. Roligast var att krypa fram och tillbaka uppe på läktaren efter en boll. Hon somnade väldigt gott när vi kom hem, helt slut! Mamma och pappa följde med hem efter matchen och köpte med sig sallad så vi fick lite mat i magen. På kvällen blev det lördagsmys med tacolasange och fotboll. Jag somnade i soffan innan matchen var slut, så det var bara att pallra sig upp och borsta tänderna och krypa ner i sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0