Fredag, lördag, sön...

Fredagen spenderades hemma för att städa upp den värsta röran. Tillslut var även jag rätt nöjd, efter både diskning, dammsugning och tvättning. Hann till och med att baka kakor. På eftermiddagen kom Maria på fikabesök, inte så ofta vi träffas nu förtiden, vilket är riktigt tråkigt! Men lite fika blev det och lite prat och Nellie fick visa hur duktig hon är på att hoppa i hoppgungan. När Maria gått hem så var det bara att sätta igång med mat och fixa ordning oss för att åka på kalas till Niklas kusiner. Kom hem runt 10 igen efter att Nellie varit super trött och gnällig och absolut inte kunde slappna av med allt folk runt omkring sig. Så vi slog oss ner för att kolla på Big brother, ja jag kollar på den skiten. Är för nyfiken för att sluta!! ;)

Idag har det varit innebandy för hela slanten, vi tog en promenad till hallen i det fina vädret. Vinst, åh vad jag gillar vinster! Matchen var däremot inte någon höjdare, tyvärr! Sen åt vi bara lite mat i stort sätt och åkte tillbaka till hallen, men den här gången tog vi bilen. Kumlas tur att ta hem 3 poäng! Det gillar vi också, är ju en kumling i hjärtat, de blå färgerna går aldrig ur ;)

Hem och göra lite mys mat och kolla på melodifestivalen och nu sitter jag här och ska snart bege mig till sängen. Imorgon blir det bio och mat på kolgrillsbaren, tumme upp!


Kommentarer
Mary

Tack så mycket för gofikat :) Håller med dig, vi måste ses oftare! :) Ut med receptet nu tack :):) Puss!

2012-02-27 @ 10:49:14
URL: http://atasteofme-mary.blogspot.com
Saz

haha jaaa det kommer ska skriva in det nu snart ;) hihi

2012-02-27 @ 14:40:20
URL: http://sazzbogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0