Moussaka

Gårdagens bakning gick väl hyfsat bra, gjorde både whoopies och bullar. Kan dock inte bestämma mig för om jag tycker att Whoopiesarna blev goda eller inte, haha. Lite delad där. Men bullarna blev iaf helt okej!


Efter allt bakande gjorde jag moussaka, första gången och det gick ju bra. Största frågan är ju varför jag aldrig ätit det förut, det var ju jätte gott. Så det blir definitivt flera gånger. Fyra matlådor fick vi också så det var ju kanon bra.


Idag ska jag och Nellie tillbringa förmiddag och lunch inne i stan med Alex. Var ett bra tag sen vi träffade henne nu. Förhoppningsvis så hinner jag gå i lite butiker också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0