Praliner

Det jag gjorde igår var egna praliner, självklart i form av hjärtan. För att vara första gången tycker jag de blev helt okej, Men det går säkert att göra bättre både utseende- och smakmässigt. Jag valde Nutella att ha i, men där kan man ju variera i all oändlighet. Lite mer dekoration kan man ju ha på också, så vi får öva lite på det här.



Idag är det alla hjärtans dag och det firade jag och Nellie genom att åka med mormor till gallerian. Mormor shoppade och skämde bort oss så det stod härliga till. Du är bäst! ♥ och det är inte för att du köper massa saker.


Nu ikväll har vi myst i soffan och jag ska snart återgå dit och kolla på top model sverige, till älsklingens stora förtjusning ;) Sen blir det nog film om älskling får bestämma, om jag får bestämma så blir det att sova.


Kommentarer
Mary

Får man komma och smaka någon dag? Så kan du kanske hjälpa mig med bloggen? :):):)

2012-02-15 @ 11:30:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0