Segis

Idag är jag riktigt trött och seg. Nellie vakna som vanligt vid halv 7, precis som hon gjort senaste veckorna. Förut vaknade hon alltid vid 8 så det är lite skillnad, men ändå inte för tidigt. När hon somnat och duschade jag och fixade i ordning mig lite. Åt lite frukost och sen vaknade Nellie. Tajming på hög nivå.

Vi har även varit på föräldragruppsträff, jag, Jennie och våra Nellisar tog bilen dit. 2 timmar med säkerhetsinformation. Snacka om att det är mycket att tänka på och komma ihåg. Saker man inte tänker på men när man hör det så känns det så självklart. Efter träffen åkte vi till Maxi och hämtade våra böcker och handlade lite små saker. Bamse pekbok, Åtta sagor med Bamse, 365 korta godnattsagor, Nicke nyfiken får en cykel, Millas mysmat, makroner, Elsas hemlighet och Fånge i hundpalatset hade hamnat i min påse från gårdagen. Idag när jag kom och hämtade den hade de även lagt i Sveriges nya landskapsrätter och en skiva med 2 Bamsesagor och en liten pysselbok.

Väl hemma var vi rätt trötta så vi gick och la oss i sängen och gosade lite, tillslut sov vi båda två. Jag vaknade kvart över 5, så det var bara att gå upp och börja med maten, men han inte så långt innan älsklingen kom hem. Så han fick hjälpa mig lite. Tacolasange stod på menyn, riktigt god var den!!!

Nu har vi haft lite pusskalas, Nellie har pussat ner hela min kind, blev alldeles dyngsur. Så himla go är hon, min älskling ♥. Nu sover hon, jag kollar tv och älsklingen tränar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0