Fruktsallad & Hindersmässan

Igår tog jag en riktig tvättar dag, tror jag körde 5 maskiner sen var det fullt på alla tänkbara ställen att hänga på. Men konstigt nog så har jag massa tvätt kvar. Får ta en till tvättardag snart igen så vi kommer ikapp. På eftermiddagen kom Thea förbi och vi gjorde en fruktsallad och satt och snacka om allt möjligt. När Thea åkt hem kom Sandy förbi medans grabbarna tränade så då slank det ner 2 muffins, så det var nog tur att jag och Thea gjorde salladen.

Idag har vi, jag, Nellie, Sandy, Sofie och Casper gjort Hindersmässan i snöstormen. Eller ja snöstom och snöstorm men lite snöade det iallafall. Kallt var det också, trots att jag hade underställ och tjockare strumpor så frös jag lite smått. Blev en lunch på La Baguette, bakad potatis med skagenröra, som vanligt.

När jag kom hem tog jag och Nellie ett varmt bad och nu sitter jag i soffan und en filt och värmer mig medan älsklingen lagar mat, LYX!




Kommentarer
Sandy

Det var himla trevligt! Tack så himla mycket <3

2012-01-27 @ 09:58:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0