Knock on wood

Idag började projekt få bort påsen på magen. Här pratar vi inte om några gravidkilon även om det finns kilon att ta av så var mina gravidkilon borta två veckor efter förlossningen och jag vägde 3 kilo mindre än när jag var på inskrivningen. Situps är strängt förbjudet, big NO! men har hört att plankor is the shit!

Så till att börja med blir det lagom långa promenader där jag siktar på att komma ut varje morgon och sedan plankor där jag kommer börja lungt för att kroppen ska få vänja sig och sedan öka på i tid och antal repetitioner. Finns många olika varianter av plankor vilket är bra, så man inte tröttnar.

Detta skulle jag alltså börja med idag, efter många om och men kom jag och Nellie upp ur sängen 09.30. Påmed underställ, tshirt, mysbyxor, mössa, vantar och jacka. Ipod fullladdad med musik. 25 minuters promenad slutade med att ipoden inte startat överhuvudtaget och skavsår på hälen (prova aldrig nya kombinationer med strumpor och skor). Men frisk luft och en promenad fick vi iaf. Även plankorna blev gjorda!


Kommentarer
Sofie

När Stina kommer ut hänger jag på! Vare sig du vill det eller ej, jag kommer behöva sporrning haha!

2012-01-25 @ 16:05:51
URL: http://Sofiiem.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0