Natti natti

Igår var Sandy på besök en sväng, blev lite tv tittande och fika. På kvällen kollade jag och Nellie på tv och mös med en godnattsaga i sängen innan det var dags att sova. Vi läste Mamma Mu bygger koja.

Idag har jag tvättat lite och sytt upp en gardin till Nellies rum. Den andra tar vi imorgon. Tycker att det är dags att få bort julgardinerna och få det lite fint här hemma. Att man kan vara så glad när man ska plocka fram julsakerna, jag tycker det är super mysigt. För att sedan, bara en månad senare vara så himla trött på det. Likadant varje år.

Sedan kom Dajja på besök och Nellie visade några snygga moves vi tränat på och var så glad så. Men när Dajja gått hem var vi båda rätt trötta så vi tog på oss pyjamas och läste lite Pettson och nu sover iaf Nellie gott och det ska nog jag också ta att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0