This week so far!!

I måndags hade äntligen min bästa Sandy kommit hem från ett besök hemma i norrland under jul och nyår. Det firade vi med ett besök på marieberg, träffade Jonte, Sofie och Casper och åt på Mc Donalds. Sen blev det en sväng till Ikea och sedan handlade vi på Willys.

Åkte hem till Sandy och blev bjuden på mat. Tack kära du. Sedan kom Dajja och Petter vi mös oss ner i soffan och killarna åkte och träna.

Tisdagen fick vi besök av Nellies mormor, vi fikade lite och åkte och handla lite mat. Tittade på småkronorna på natten, började att kolla på tv3, till slut kollade vi på live streaming på min surfplatta efter att både tv3, viasat hockey och eurosport2 hade fått gett vika för stormen Emil. Juniorerna vann och nu väntar jvm final imorgon natt.

Onsdag vaknade jag med lite halsont och kände mig lite seg. Hoppas det inte blir mer än såhär och att Nellie inte blir sjuk. Dagen bestod mest av att fixa här hemma, tvätt och disk.

Idag blir det en sväng till marieberg igen, har endel saker att fixa. Ska hämta en matta vi beställt, reklamera "panelen" till Nellie gåstol som hon fick i julklapp, köpa present till min bror som fyller år på måndag, in på jobbet och hälsa på och hämta min julklapp, blir en sväng på Ikea också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0