Födelsedagskalas

Igår fyllde jag år och vi hade kalas för mig, tanken var att vi skulle vara här först men vi blev närmare 30 st så då bestämde vi oss för att ta det hos mamma och pappa istället. Där kunde vi sitta ute och det var hyfsat bra väder, blev lite kyligt på slutet, men det löste vi med lite filtar.
 
 
Det var fullfart hela dagen från morgon till kväll. Vi gjorde en grillbuffé med massa gott och sen blev det bullar och tårta. Många nära och kära var med och firade. Lite presenter fick jag också. Pengar, presentkort, gryt och glasunderlägg, flingsalt, duk och en kitchenaid. Massa blommor fick jag också, så nu står det blommor i hela köket.
 
Stort tack till alla som var med och firade min dag och tack för alla fina presenter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0