Blue eyes



Kommentarer
(Anna)Stina

Hej Sandra!

Hittade din blogg för några dagar sen, det är jättekul att läsa om er! :) Ni har fått en riktig liten sötnos, grattis :) Vi har nu lite drygt 3 månader kvar här i Kina, sen kommer vi hem till den svenska sommaren :) Kanske stöter på varandra ute i Sköllersta :)



Ha det så bra!

Kram

2012-03-22 @ 11:37:27
Sofie M

Jaa!

Imorgon ska vi troligtvis hem till Andreas pappa och hjälpa honom i skogen på förmiddagen :/

Men nästa vecka är jag hemma varje dag! Andreas börjar jobba på tisdag igen så då "slipper" vi honom med, höhö!!

Kramar

2012-03-22 @ 13:49:25
URL: http://Sofiiem.blogspot.com
Saz

Stina - Åh vad kul att du hittat hit :) Tack, ja hon är så himla go och snäll :) Oj, hur länge har ni varit där nu? Trivs ni? Hur går det med pluggandet? Ja, annars får vi väl se till att vi ses, skulle vara jätte skoj! Kramar

2012-03-22 @ 17:37:53
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilla

Naaaw! Super söt är hon :)

2012-03-22 @ 19:53:31
Anonym

Ja det är superkul att följa er här, annars har man så dålig koll på allt när man bor på andra sida jorden ;) Vi flyttade hit i september så 7 månader nu, ska vara här totalt 10. Vi trivs bra, har varit lite segt nu under vintermånaderna, kallt och grått. Men nu börjar det bli soligt och varmt och då går allt så mycket lättare :) På torsdag kommer mamma, pappa och Anders också- det blir kul!

Vi har köpt lägenhet i Örebro, men det är inte inflyttning förrän i oktober, så vi kommer bo i Sköllersta några månader. Så då ses vi alldeles säkert , det vore jättekul :D Kramar!

2012-03-23 @ 01:24:14
Stina

Ja det är jättekul att följa er här. Jag följer ganska många bloggar, annars får man ju så dålig koll på allt när man bor på andra sidan jorden ;) Vi har varit här sen i september och trivs bra. Har varit lite segt under vintermånaderna, grått och kallt. Men nu börjar det bli soligt och varmt och då går ju allt så mycket lättre :) Jag läste kinesiska i höstas, det var kul men väldigt svårt. Nu kan jag lite grunder och kan göra mig förstådd hos dom som inte kan engelska. Men jag läser inte nu under våren, nu har jag istället undervisning i engelska för kineserna där Erik jobbar, det är jättekul!

Vi har köpt lägenhet i Örebro, men det är inte inflyttning förrän i oktober. Tills dess kommer i bo i Sköllersta, så då kommer vi alldeles säkert att ses, vore jättekul :D Ha det så bra! Kramar

2012-03-23 @ 01:31:37
Stina

Oj det blev visst två inlägg, trodde det första försvann, så jag skrev om en gäng till :P Jaja, du får välja vilken du vill ha kvar ;) Haha..

2012-03-23 @ 06:46:13
Saz

Aa det kan jag tänka mig, så man vet lite vad som händer ;) Oj ja det är ett bra tag det. Skönt att komma hem sen, åh! vart har ni köpt lägenhet? Ja vintern är inte skoj här heller men det vet du ju ;) , men nu har våren kommit så det är jätte skönt. Ta hand om er! Kramar

2012-03-23 @ 13:10:35
URL: http://sazz.blogg.se/
Stina

Ja 10 månader är ett tag, men det känns ganska lagom :) Kina är häftigt men det är mycket som man inte förstår och mycket som man saknar från Sverige- ost till exempel ;) haha! Vi har köpt lägenhet på öster, precis mellan bandyhallen och Preem. :) Nej vintern har varit lite seg, men nu är det vår! Lite varmare än i Sverige dock, typ 20 grader, skönt :P



Vi har också en blog, http://erikochstina.blogspot.se/ om du vill veta mer om hur vi har det :)

Ha det så fint!

Kramar

2012-03-25 @ 11:13:23
Saz

haha aa det brukar vara maten och nära & kära man saknar ;) aha där :) perfekt ju. Hur stor är den? Åh lite fusk här ligger det väl runt 12-15 grader ungefär.



Då ska jag ta och kolla in den :) och se hur ni har det, kul att se lite bilder oså :)

Ha det bra

Kramar

2012-03-25 @ 12:43:33
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0