Fredag

God morgon på er! Här skiner solen och det är riktigt fint väder ute. Men jag sitter fast här inne med en sovandes Nellie och mat i ugnen. Håller på och förbereder kvällens mysmat. Det ska bli hemmagjord kebabrulle/kebabtallrik. Så just nu ligger själva köttet i ugnen och gottar till sig. Lite mer än 2 timmar till ska den ligga där så det blir nog inte någon härlig morgon promenad för mig idag. Sen när älsklingen kommer hem så blir det en tripp till Dajjas jobb för att köpa lite saker till dopet, och sedan en sväng in på Ikea för lite mer shopping till dopet.

Häromdagen när posten kom blev jag riktigt glad, dels var det en leverans med ballonger till dopet som jag beställt och sen kom även min förlossningsjournal, vad jag har längtat. Det var väl på tiden har ju snart gått 5 månader sen hon kom min lilla skatt. Så nu ska det skrivas förlossningsberättelse, när man har lite mer koll på vad som hände och när ;) för det var jag inte det minsta uppmärksam på då.

Väntar på 2 leveranser till, men vad det är i dem får ni se när det kommit! :)

Vill även passa på att gratulera Sofie och Andreas som blev föräldrar igår kväll till en liten Stina, längtar efter att få träffa henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0