Mer helgmys

I söndags när Nellie vaknade såg det ut såhär. Hon låg och smygtittade på pappa som fortfarande låg och sov.



När vi vaknat till alla tre åkte vi ut till Sköllersta för lite frukostmys. Det skulle även bakas och bäras pellets. Vi delade upp det, jag och mamma bakade och Niklas och pappa bar pellets, rättvist! Vi passade även på att äta lite, mysa och fika.


På kvällen gick vi över till våra Vietnamresenärer och åt pizza. Det åkte idag och ska vara borta i 3 veckor, kommer sakna dem så mycket, men de kommer att ha det kanon och tre veckor går ändå rätt fort. Så tänker jag iaf ;)

Idag har vi fixat lite här hemma, sen åkte vi hem till Sandy och bakade och fika, det blev rulltårta och kolakakor. Sen har vi bara hunnit att äta och badat lite, så nu är det snart sovdags för lillfröken och tv tittande för mig.



Kommentarer
Mary

Gud vilken mysig söndag ni hade det också :) Vi borde flytta till Sköllersta allihopa :)

2012-03-05 @ 20:39:48
URL: http://atasteofme-mary.blogspot.com
Krillla

Mycket mysigt! Va fina kort sazz :)

2012-03-05 @ 21:49:07
Thea

Så fina <3

Jag håller med Maria !!!!! kom hit !!

2012-03-06 @ 13:31:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0