Euphoria

Dålig uppdatering igen! Men dagarna bara rullar på speciellt när det varit så himla fint väder. I lördags hade vi lite eurovisionmys här hemma med Sandy och Dajja. Pizza och godis stod på menyn. Loreen vann är överlägset som ni alla redan vet ;) så det var jätte skoj.

På söndagen vaknade jag upp till min första riktiga morsdag, med morgonmys i sängen och paket. Fick en bok och en liten söt teckning (som Niklas gjort) av Nellie. Sen gjorde vi oss ordning för att åka ut till min mormor och fira lite, där blev det massa fika, bullar, kakor och rabarberpaj. Sen till mamma och pappa för att äta lite mat. Grillat! så underbart gott det är. Nellie passade även på att prova sin nya pool. Super skönt att få svalka av sig lite i värmen. Vidare till Niklas föräldrar för lite mer firande, där bjöds det på god tårta, så vi hade en riktig gottedag.

I tisdags tog vi en sväng till marieberg för lite shopping, jag skulle egentligen inte ha något alls, skulle kolla lite på en ny mobil eftersom min har börjat ge sig sen en tid tillbaka. Velade fram och tillbaka men tillslut kom jag hem med en Samsung galaxy S3 och är verkligen super nöjd.

Igår tog jag , Nellie och Marie en mysstund i backen med lite frukt och sol. Det var jätte skönt så länge solen var framme men när solen gick bakom ett jätte stort moln så gick vi in, burr. Jag vill ha sommarvärme, precis som förra veckan.

Idag blir det nog mest att fixa lite här hemma, plocka och tvätta och sånt nödvändigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0