Helgmys

I fredags hade vi besök av Nellies gudmor, så jag gick upp och slängde ihop en chokladsockerkaka, så att jag hade något att bjuda på. När älsklingen kom hem så tog vi oss en promenad till torget och gick på Kumlamarken, fick med oss lite godis hem. Sen blev det hockey och hemmamys med mina favoriter hela kvällen.

I lördags gjorde vi inte speiellt mycket på dagen, Niklas åkte iväg och spelade fotboll med grabbarna en sväng. På kvällen var vi bjudna hem till Sandy och Mange på grillning, super mysigt och trevligt folk. Nellie busade med Casper, hon tyckte han var hel festlig och Casper ville att Nellie skulle ligga på golvet hela tiden, så fort man tog upp henne blev han ledsen, hihi sötis!!


Igår bjöds det på frukost i Sköllersta och sedan blev det lite småfix med bilen och Nellie gungade i det fina vädret. När vi kom hem kollade vi på fotboll och sedan blev det mat och mer tv tittande.


Idag är vi lite sega, som vanligt på måndagar, Thea och Lina skulle ha kommit hit. Men eftersom jag fortfarande är snorig och hostar så bestämde vi att vi skulle ta det en annan dag. Så det blir en lugn hemma dag idag, så jag blir frisk någon gång.


Kommentarer
Thea

Åå lilla Nellie hon är så fin <3



Jätte tråkigt att du inte är frisk! Hade varit så kul att träffa er.



Puss

2012-05-14 @ 17:35:40
Saz

Ja jätte tråkigt, men hoppas att jag mår bättre tills på fredag. :) jag hör av mig sen.



<3

2012-05-15 @ 09:47:02
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0