Instängd

Idag har det gått 7 månader sen våran skatt kom till oss. Stort grattis på 7 månadersdagen hjärtat! Så nu på morgonen har vi haft en liten photoshot som ni kan se här under, dock var det bara en test bild, men tyckte ändå att den vart så söt, så den fick komma med här också.

Det är inte det lättaste att ta kort på Nellie nu, allt utom sittandes är nästintill omöjligt, för då är hon rätt snabbt ute ur bild. Så är man ensam så gäller det att vara riktigt snabb. Några bilder fick jag iaf på henne och det är huvudsaken.

Idag blir det åter en lugn hemma dag, så vi blir friska snart. Ida känns det som det kvittar för vädret är inte så bra ändå. Men jag har inte varit utanför dörren på 1 vecka, känns ju sådär att vara instängd på 80 kvm. Börjar känna mig som att jag är i BB huset ;)

Ska springa och leta kameror nu, tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0