Uppmuntran

Finns det någon som är bra på att höja stämningen här hemma så är det Nellie. Det är tur jag har dig mitt hjärta, igår när pappa var borta på innebandy hela dagen och jag själv är genomförkyld så höll Nellie konsert här hemma för mig. När jag låg på soffan och snörvla kom hon med ett paket näsdukar och gav mig. Idag har vi spelat fotboll och dansat mellan snytningarna.



Denna vecka har bjudit på mycket lek och bus, både inomhus och utomhus. Har fotat lilla goa Vera. Varit till morfars minneslund och tänt ljus och hälsat på mormors syster.


Kommentarer
Krilla

Ja hon är för GO den där GULL-ungen!!

2012-11-04 @ 18:59:16
Mormor

Den lilla tjejen gör alla glada. Älskar henne så :)

2012-11-04 @ 20:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0