Dyra dagar

Två dagar som till större del har bestått av shopping. Igår beställde vi ny bilstol till Nellie. Som för övrigt ligger på maxi och väntar på oss redan, det kallar jag service. Så den ska vi hämta så fort Nellie har vaknat.

På eftermiddagen igår åkte vi till Kavat för att kolla skor, har letat som tokar överallt efter ett par vinterskor, men alla är ju så himla dyra så då kände jag att jag lika gärna kunde köpa ett par Kavat för samma pris.

Hem och laga mat och sedan vidare till Sofie på Tupperwareparty. Jätte kul då jag aldrig förut varit på det, de gånger jag har blivit bjuden har jag tyvärr inte kunnat. Även där blev det lite shopping plus att alla som var där fick välja om man ville ha ett müslibar/sportbar etui eller en nyckelring, sen fick jag en liten burk också som var en nyhet och sen vann jag ett pris i lottdragningen. Ibland ska man ha tur. Det bjöds på fika med smörgåsar och muffins och lite godis. Sofie hade bakat ett jätte gott bröd med russin, nötter och frön, som jag vill ha receptet på ;-)

Idag har vi varit på gallerian med Sandy och underbara Vera och fick även där med oss lite saker hem. En sväng på Ikea och Chilli hann vi också med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0