Tjejkväll

I fredags hade vi tjejkväll hemma hos Thea, knytkalas med tapas och efterrätt. Vi fick skjuts ut av snälla Sandy och David kom sen och hämtade oss så det blev en välkomstdrink och lite vin till maten. Nu tycker väl ni att jag är konstig men jag har aldrig ätit tapas förut, men nu har jag fått mersmak.
 
Det fanns så mycket gott att välja på, skinkor, kycklingklubbor, potatis, såser, snittar, korvar, räkor, gurk- och morotsstavar, bröd, soltorkade tomater, fetaost, oliver, ost och kex. Ost och kex som jag aldrig brukar äta, om det nu inte finns cantadou vitlök & örter, vågade mig faktiskt på att prova en ost. Ja vi tar ett steg i taget, nästa gång kanske jag vågar prova någon annan ost, nu när jag tyckte den här osten var så god.
 
 
Vi hade en super trevlig kväll med mycket skratt och gamla minnen. Det är så härligt med de här tjejerna vi träffas inte jätte ofta men det finns alltid något att prata om, vi har gjort en hel del tokiga saker tillsammans och känt varandra sen småbarnsben. Så tack tjejer för en super kväll, det här måste vi göra om snart igen, det får inte gå över 2 år mellan gångerna! Bättring på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0