Update

Tråk, tråk, tråk, är så trött på den här bloggen och dess utseende, har knappt tid att blogga nu när jag jobbar och när jag väl är hemma vill jag njuta av ledigheten med familjen. Men jag lovar att uppdatera ibland. Jag ska även fixa till designen så den är överkommlig iaf.
 
Något kul som hänt är att vi fått erbjudande om dagisplats till Nellie, hon börjar bli så stor, kommer kännas konstigt att ingen av oss kommer vara med på dagarna längre. Men jag tror det kommer bli toppen för henne, få träffa andra barn varje dag och få leka och upptäcka nya saker, få nya vänner osv.
 
Snart är det helg och jag ser verkligen fram emot det efter att nu ha jobbar 7 dagar, men en dag kvar innan det är dags, igår började det tre nya medarbetare på jobbet, så igår hade jag introdution med dem i 1 1/2 timme. Gick super bra, tror jag fick med det mesta. Får hoppas att en del av det satte sig iaf.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0