Vad vill du köpa?

Gårdagen bjöd på trevligt sällskap, god mat och en hel del skratt. Vi började lördagen med kalas för svärmor och Niklas farmor. Våffellunch och fika. Nellie lekte servitris och gick runt och tog upp beställningar från alla. 

-Vad vill du köpa? 
-Oxfilé
-Då skrivar jag det!

Och sen vidare till nästa. 

På kvällen var vi bjudna till Louise på tjejkväll. Hon bjöd på Chivapchichi, vilket jag aldrig ätit förut. Jätte gott var det och det kommer vi äta fler gånger här hemma. Till efterrätt blev det marängswiss, en stor favorit hos mig. Barnsligt gott! Kvällen avslutades med lite spel, med andra ord och fördomar och tuffa val. Tack tjejer för en rolig kväll! 




Idag har vi varit ute i blåsten och lekt i lekparken sen åkte vi till min mormor och hälsade på. Nu är det snart dags att tända grillen. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0