Bebismys och pyssel

I förrgår hade vi fullt hus här hemma, då vår egna lilla bebisgruppen var på besök. Fem barn och fyra mammor så det var full fart hela dagen. Jag bjöd på Mangokyckling och sen en chokladpaj som jag tyckte var riktigt god. Den var även väldigt lätt att göra. 




Igår var det så varmt och skönt ute så vi var ute och skurade uteplatsen en stund, blev dock inte klar för Nellie tröttnade rätt fort! Så då tog vi en glass i solen istället. 


Idag har vi påskpysslat lite, målat, gjort kaniner och påskägg. Efter lunchen tänkte jag att jag ska försöka få fram Nellies cykel så vi kan ta en promenad, men det blir nog inte det lättaste med garaget fullt av skit som ska till tippen. 









Kommentarer
Anonym

Vilka mysiga bilder med glass ute i solen och påsk pyssel :) Kramis

2015-03-14 @ 08:44:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0