Jullunch & Julbord

Då var man hemma igen efter lite jobb och träning, har även hunnit att få i mig lite mat och fixat med tvätten. Träningen gick bra, över förväntan men det märks att man varit sjuk, orkar typ inget. Men det är tur att man har lagkompisar som ställer upp och låter en byta när man är helt slut, TACK Marie!

Annars har dagen varit ganska händelselös. Men imorgon mina vänner då är det full fart igen. Ingen tid att vila. Börjar med att jag får sovmorgon som det ser ut just nu, men det kvittar för då måste jag ändå gå upp så jag hinner få mat i magen innan jobbet. Väl på jobbet ska vi har julstämning till tusen, med granutdelning, julbord och julfika. Mysigt! Efter jobbet drar jag mig hemåt för att göra mig i ordning inför kvällens riktiga julbord på Conventum med jobbet.

Sen vet man aldrig vart kvällen slutar, senast slutade den på Harrys av alla ställen, hallå jag var bara 19 år då inte 30+. Men nu är man två år äldre och ändå minst i gänget. Men jag har bilen med mig så det blir en mycket lugn kväll. Lite på det!


Kommentarer
märymört

haha, varsågod saz ;D

2007-12-14 @ 16:26:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0