My girls wants to party all the time

Spelledig helg, kanon! Då blev det dags för party. Jag och Maria åkte med svart taxin pappa till stan och Lines lägenhet för att där möta upp Storm, Fia, Thea och självklart Line. Tur att Maria var på stylist humör, eftersom jag varken hade hunnit att göra mig iordning mer än att duscha eller hade orken att göra det. Perfekt egen partystylist. Efter ett litet tags "kortspelande" var alla lite små runda under fötterna. Då passa vi på att ringa Milla "_ _ _ _ _ _ _ _ _ _" Wahlström. Åhh du skulle ha varit med. Alltid lika skoj att prata med dig. Bilden var fin va?

Sen dök Krillie upp, precis när alla skulle dra sig till Klaras, men inte jag, jag stannade snällt och vänligt kvar hos Line och tog "hand" om Krill. Efter några modelljobb och slukade flaskor drog även vi till Klaras, hade nämligen kollat upp det där med kön. Nej, den var inte så lång, vi skulle slippa stå där och frysa. Det gjorde vi också, frysa alltså. Kön var jätte lång snällt stod vi där och vänta och till slut så fick även vi komma in.

Väl inne träffa man på många godingar, bl.a min underbara barndomsvän Simon. Bjöd på drink gjorde han också, trevligt. 158 jävla spänn. Jag o Line delade och tävlade mot Simon o Sibbe, gissa om vi vann. LÄTT!

Efter Klaras blev det en sväng till Max, mums. Kändes som om den hamburgaren var välbehövlig. Sen bar det av hem för att sova hos älsklingen.

image20
Maria & Jag

image21
Thea

image22
Storm & Jag

image23
Krillan

image24
Storm, Line & Jag


Kommentarer
AA DET DU!

krill E SÅÅÅÅ SNÄLLL THEA KRILLa loves thea1

2007-04-14 @ 22:34:45
AA DET DU!

krill E SÅÅÅÅ SNÄLLL THEA KRILLa loves thea1

2007-04-14 @ 22:35:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0