Jag har förlorat dagar

Har allt för mycket att göra, men ändå inte. Dagarna bara flyger förbi, man vaknar och helt plötsligt är det dags att gå och lägga sig igen. Tiden räcker inte till. Har hittills idag bara hunnit med att dammsuga och plocka undan lite grejer i lägenheten, ska putsa fönster, baka en äppelpaj, åka till Ikea, städa ännu mer, laga mat och innan jag hunnit med allt det här är klockan redan över 23.

Så här ser varje dag ut, man hinner inte allt som man vill hinna med, om dagarna ändå vore lite längre skulle jag hinna med mer, inte allt men lite till iallafall. Så ringer de från Bredbandsbolaget och upptar min dyrbara tid, även killen i andra änden lät väldigt uppstressad, hann knappt med att höra vad han sa för att han pratade så fort. Antagligen för att hans dag inte heller räcker till för att få ihop det till sin lön som antagligen är provision.

Längre dagar åt folket!


Kommentarer
Mamma

Du var ju i Grekland en vecka och latade dig. Puss

2007-10-12 @ 18:27:59
Alexxxxx

haha ja Sandra, du var ju i Grekland ;) Imorrn får du lata med oss iallafall :)

2007-10-12 @ 23:13:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0